Arkadaşım sormamı rica etti bebeğinin ensesinde nohut kadar oynar bir şişlik fark etmiş ve çok endişelenmiş böyle bir durumla karşılaşan oldumu bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim bu arada bebeği bir ay altı günlük şimdiden teşekkür ederim hepinize