Elifkadir canım duş ve masajı gece 1den önce mi yaptiriyorsun? Eğer öyleyse bunu daha erken saatte yap. Benim de ikizlerim var 5 aylık oluyoruz bugün, her gün 6da banyo yaptırıp biraz vakit geçirip mamalarini yedirip uykuya geçiyoruz yavaş yavaş. 3 aylık olacakları zaman başladık. İlk zamanlar gece 11-12yi buluyordu ama pes etmedik. Şimdi çok şükür ki en geç 9 gibi uyumuş oluyorlar. Destekli uyumaları da etken oluyor. Uykuyla ilgili bir kitap okuyorum, bebeklerin gündüz 30-45dk, gece ise 60-90dk arasiymis uyku döngüleri. Yani bu sürelerde uyaniyorlar. Eğer destekle yani sallanarak veya emerek uykuya geçiyorsa bu dongulerde de uyandığında aynı desteği bekliyormuş. 9da uyanınca hemen kaldırmayın yataktan, bı sure gerekirse ihtiyaç duyduğu desteği verin aralıksız uyumayı öğrensin. Daha sonra da yapabiliyorsaniz bu destekleri biraktirip kendi uyumasını öğretin. O da rahat eder siz de