Ben sezeryan doğumu yaptım 3 aylık olduk ve emziriyorum . Doğumdan sonra kırkım çıkmadan kirkbasi adi altında adet oldum kırkım çıktıktan 15 20 gün sonra yine adet oldum ama son adetim o zamandı daha yaklaşık 50 55 gün oldu başına gelen varmı emzirmezden kaynaklı hiç adet olmama gibi doğumdan sonra adet düzensizligi gibi bi kaç şey okudum ama içim rahat etmedi yine de sizde nasıl olmuştu 🙄