2 aylık bebeğim var. Sağ göğsüm beze gibi oldu ağrı yaptı. Ütüye bez basıp basıp göğsüme koydum ovaladm geçti. 2 gün sonra bebeğim doymadı sağım dedim göğsümü neredeyse hic gelmiyo anca bir çorba kaşığı diğer göğsümü sağıyorum o da en fazla 3 kaşık bianda kesildi baya vermedim mama zorladm sütüm gelsin diye gelmedi bende mama verdim direk uyudu. Napsam gelir yardım edin çok zoruma gidiyor mama verince o kadar çok sütüm gelirdi ki devamlı sağardm napmam lazım ?