Merhaba oğlum 1.5 yaşında ve 6 aylıkken mamaya başladık ememedi bazı sebeplerden dolayı 6 ay kaldı 2 yaşına girmesine yemesi güzel herşeyi yiyor doktor kontrolümüzde bu ayın 17 de ozaman da soracağım artık bıraktırabilir miyim mamayı diye sizler mama kullanıyorsanız ne zaman süre sonra bıraktırdınız bebeklerinize ve zor oldumu uykuya geçişlerde gece, gece aralarında aradı mı mamayı ve mama vermeden doyduğunu nasıl anladınız bana lütfen yardımcı olur musunuz 😊