Yildizim kızımın uzayan sarılığı olmasına rağmen, doktorumuz 1. Aydan sonra yani 30. Günden sonra gece uyandırma dedi beslenmesi kadar gece uykusu da gelişimi icin önemli o acıkınca uyanır dedi. Kızım ilk gece 8 saat uyudu basında nöbet tuttum uyansın da emzireyim diye. Sonraki günler bazen 4 saat bazen 6 saat bazen 9 saat sürdü uykusu. Hiç ellemedim şimdi 8 aylık gece 2 3 saatte bir uyanıyor. Demek istediğim o acıkınca size seslenir ellemeyin cok şükür 1 ayı atlatmış artık sağlıkla büyüsün ❤️