Henüz 13 günlük anneyim ilk 4 gün sütüm gelmedi kızım sarılık olmasın diye aventin biberonuyla mama verdim meme reddi olmasın diye şimdi sütüm az az var ama doymuyor sağıp baktım 20-30 ml çıkıyor gerçekten az ve doymuyor mama veriyorum üzerine rahatlayıp yatıyor
tavsiyelerin hepsini yapıyorum su ,komposto, incir,tahin-pekmez , çerez ,rezene çayı ,ama yok olmuyor sezaryen sonrası 72 ile doğuma girdim ödem topladım aynı kiloyla döndüm 68 e kadar ancak indi şimdide bu saydıklarımı yiyorum ki sütüm olsun diye ama sütte çoğalmıyor üzerine yine 70 e çıktım moralim altüst oldu iyice benim bünyem niye böyle ya o kadar önemsiyorum ki anne sütü vermeyi sanırım ondan böyle oluyor bana psikolojik olarak akıl verin nolur rahatlamaya ihtiyacım var