EzgiDuru Anneler mustela bariyer kullaniyordum ama bebegimin poposu pisik olmus. Onerebileceginiz icerigi temiz ve etkili pisik kremi var mi??
Tosbik EzgiDuru dogdu dogali sadce zeytinyağ kullaniyorum. Simdiye kadar ne pişik olduk ne bsy cok sukur
Deletedmom54121 EzgiDuru bn bepantol kullanmaya basladim iki gundur bilmiyorum nolacak bakalim ins faydasi olur
Sltnbl2018 EzgiDuru çinkolu kremler fayda ediyor desitin mor olan okzinic diye birde epidemors diye bir pişik kremi var bunlar bize çok iyi geliyor
Prensesinacemiannesi Tahin yağı benim kızıma pişik kremleri fayda etmedi onu kullandım geçti belki sizinkide geçer
Tosbik Senammm yoo asit falan almiyorum. Öylece kullanmami tavsiye etti doktor. Bnde başından buyana kullaniyorum. Gayette memnunum
ikos58 EzgiDuru ıcerıgı tam anlamıyla temız degıl koruyucu var ama normal gunluk mustela kullanıyorum kızarıklık farkedınce de sudocrem.
Cutebaby EzgiDuru zeytinyağ ve pudra önerilmiyor bende mustela vitamin bariyer kullanıyordum baktım geçirmiyor hemen mor desitin aldım mükemmel içeriğide temiz gönül rahatlığı ile kullanın
Derinsum EzgiDuru Bepanthol kullanıyorum pişik olmadı arada zeytinyağı da sürüyorum şükür şimdilik hiçpisik sıkıntısi yaşamadık 🤗
alis EzgiDuru mustelanınki çoook hafif bi krem canım yani pişik için asla ueterli değil .penaten yada desitin (mor kutu) tavsiye ederm . Bende mustelanınkini almıştım set halinde içinden çıkmıştı ama doktor çok hafif olduğunu söyledi