Mommyy70 Bugün bir gogsumu emdi kustu süt olarak. Diğerini hemen verdim onu da emdi ve kustu. Bu alerji belirtisi mi?
Deletedmom334 Mommyy70 bebeğiniz kaç aylık? Çok küçükse doydugunu anlamayip emdiği sütün fazlasını cikarabiliyorlar
annesininasyasi Mommyy70 reflüsü vardır belki. Benim kızım emdikten sonra emdiği tüm sütü ağzından burnundan kusuyordu reflü dedi doktor. Büyüdükçe azalıyor yavaş yavaş. Emzirirken biraz eğimli tut kafası yukarıda olsun. Bir de dümdüz yatırma yine eğimli yatır
Deletedmom334 Mommyy70 henüz küçük, sadece aç olduğu için değil kendini rahat güvende hissetmek için de emiyorlar doyduklarinin da farkına varamayabiliyorlar, öğüre öğüre tüm emdigini çıkarmıyor sadece biraz cikariyorsa mideye fazla geleni cikariyordur
Borasmomy Mommyy70 emzirdikten sonra hemen yatırma canım gazını çıkar 15 20dk dik tut ben böyle çözüm bulmuştum
Mommyy70 Deletedmom334 evet kendiliğinden çıkıyor ağzından ama saatletdir uyuyordu çok aç olduğunu düşünmüştüm kaka da yapmamış öğleden beri
Deletedmom334 Mommyy70 günde 5 kere kaka yapması da normal, 10 güne kadar kaka yapmaması da normal. Siz cisli bezlere bakın yeterince çiş varsa sorun yok. 3 saate kadar emmeden uyuyabilir (sarılık yoksa tabi)
Mommyy70 Borasmomy canım inan yatırmaya fırsat bile olmadı kolumdayken kusuverdi ikisinde de geçen tartildiginda dört günde 90 Gr almıştı az değil mi
Deletedmom334 Mommyy70 bebeğin kilo alımı güne ya da haftaya bakılarak ölçülmez demişti doktorum, bu hafta belki hiç kilo almaz ama haftaya birden 200 gr alabilir aylık bakılır demişti