Emirin51_annesi Merhaba bayanlar bebeğim ondort aylık korona oldum ilk günler güzel geçerken onuncu gün öksürük başladı o yüzden ilaç başladılar emzirmeyi kesmeme gerekiyormuş ama bebeğim çok ağlıyor emmek istiyor uyumuyor benim gibi olup.ilac kullanan var mı 😥
Woody Emirin51_annesi bugun bir haber okudum. Konu açtım hatta. Şu an emziremeseniz de tekrar başladıgınızda sizdeki antikor bebege gececek ve o korunmuş olacak. Bunu dusunyp iyileşmeye bakın. Geçmiş olsun
aysenurkerem Emirin51_annesi bende oldum emzirmeye devam ettim ve ilaç kullanmadım. Doğal yollarla atlatmaya çalışın
duzenlianne Emirin51_annesi bende şuan pozitifim emziriyorum ama bana ilacı başlamadılar emzirdigim için ballı zencefil falan deneyebilirsinz boğazınızı yumuşatır allah şifa versin