Ben 36 yaşındayım ilk doğumum epidural sezeryan oldum, hemen sütüm gelmedi sonra oğlum sarılıktan yoğun bakımda yattı süt sağmamı istediler süt çıkmıyor !!!
en fazla 30 cl koştum eczaneye beslak aldım suya koydum 40 filan oldu Fakan o 40 en fazla günde 1 defa çıkıyordu 1 hafta sonra oğlum geldi emiyor ama süt az,ama sürekli verdim 2 saat de bir çekti memeyi ayrıca günde iki kez pompa ile sağdım kendimi derken 90cl oldu 1 hafta sonra okadar çok emzirdimki meme ucu yara oldu sonra doktorum bana bir süt yapan besinler listesi verdi (1 su günde 3 -4 litre 2 numara incir ) sonra yeşil soğan bulgur pilavı bunlar süt yapıyor kesinlikle sabah yumurtalı bal kaymaklı kahvaltı yapmadan da olmaz ben şu an 3 aylık bebeğim tek memeden 160 cl geliyor bir oturuşta 240 lara kadar süt geliyor sağmazsam akıyor şıpır şıpır ne olur sende dene sabır et ama sağ mutlaka bebekte 