Qwer 52 günlük bebeğim var her uyumasında uykusundan çığlık çığlığa kalkıyor ağlıyor zor sakinleştiriyorum sürekli böyle ne yapacağım neden böyle hic Bi fikrim yok ne zaman gecer acaba bilen var mı ne yapmam gerekiyor aşırı derece de korkarak uyanıyor