Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık doğduğundan beri adam akıllı uzun aralıklarla mışıl mışıl uyuduğunu bilmem. Mesela aksam saat 7 buçukta mizirdanmaya başlar en gec 8 buçuk gibi uyuturum. Altı temiz karnı tok gaz sıkıntısı vs bi sıkıntı yok ama yarım saatte bir bazen 15 dk bir ağlar alır emziririm uyur. Tam beşiğine koyarken bidaha kalkar bidaha alırım yine aynı yine aynı. Artık çok bunaldım bağırıp çağırasim geliyor. Hiç bir işimi asla yapamıyorum. Duş alamıyorum kendime vakit ayıramiyorum. Geceleri oturarak uyukluyorum oda ayağımda sallarken az bisey uykuya daldiysa öyle yani. Eşim de korona olduğu için oda alamıyor çocuğu.😭. Saat 8 de yatırdım şuan 11 oldu 2848384947 defa uyandı ve bu sabaha kadar böyle devam ediyor. Gündüz uykuları da bu şekilde 😭😭😭 napcam ben gerçekten asla çözüm bulamıyorum var mı bizim gibi olan 🤦♀️🤦♀️