6 aylık bebeğim var emerken göğsümü itiyor yani meme reddi değil çünkü aynı zamanda da emiyor sadece sağ göğsümü emerken yapıyor hem itip hemde çektiği için sürekli yara oluyor sizce neden yapıyor olabilir birde kulaklarını çok çekiştiriyor bu aralar neden Dİr fikri olan varmı