dunyaninenguzelkokusu Geceleri evim 27 derecenin altına inmiyor zıbınla uyuyor siz bebek uyurken uzun kollu mu kısa kollu mu yoksa zıbın mı gidiyorsunuz gece
Berilbebegim dunyaninenguzelkokusu 27 derece ise tabıkı de atlet tarzı zıbınlarla yatırın bence cocuk sıcaktan uyuyamazkı bizim evde öyle
Purely dunyaninenguzelkokusu biz eylül basina kadar sabah akşam zıbın ile durduk. Fakat daha sonra geceleri kisa kollu altına sort giymeye başladık bir iki gündür akşamları serin oluyor ben bile battaniye örtüyorum o yüzden uzun kollu ve uzun pijama geçtik ama gündüz yine kısa kollu ve sort ile duruyor
zerroya dunyaninenguzelkokusu benim ev serin olmaya başladı özellikle geceleri bazen ben bile bi irkiliyorum serin oluyor oyüzden uzun kollu zıbın ince bi pijama üstüne de pike örtüyorum bi kaç gündür böyle
Emine_1245 Bizim buralar da sıcak bende oğlumu zıbınla yatırıyorum üzerine de muslin battaniye örtüyorum ama hiç üstünde durmuyor tabi 😅
Blz01 Adananın sıcağında klima ile uyuyoruz uzun kollu tulum giydiriyorum malesef.kış gelse artık 45 derece bura
Cascas19 dunyaninenguzelkokusu ben de tshirt bez yatırıyorum. Hatta daha sıcaksa gece esmeyeceğinden eminsem sadece bezle bile yatırdığım oluyor
Irem_16 Evimiz serin oluyor geceleri Zıbın, üstüne kısa kollu tişört altına uzun pijama giyiyor üstünü örtmediği için. Kontrol ediyorum sabaha karşı kollarını gögsünü serinse kısa kolluyu çıkarıp uzun kollu giydiriyorum😄 gece bile mesaiye devam 🥰
Disisel dunyaninenguzelkokusu kısa kol zibinla uyuyor. Ankara da yaşıyorum o kadar da sıcak değil ama aşırı terliyor
Ballicoreginannesi Disisel bizde Ankara’dayiz aynen bende kısa kollu zibinla yatırıyorum gerçekten çok sıcak değil ama terliyor benim bebeğim de ve üzerini muslin bezle örtüyorum fakat hep açıyor
Deletedmom335 dunyaninenguzelkokusu atlet ve bezleri ile yatırıyorum üzerlerine de muslin ortuyorum havalar bayağı sıcak
Asyamelekk dunyaninenguzelkokusu zıbın üzerine fermuarlı kundak giydirip yatiriyorum uzerinede çok ince muslin örüyorum
Disisel Ballicoreginannesi aynen bizimki de ortmuyor üzerini ter de hasta eder sonuçta hafif serin rahat yatar diye düşünüyorum Allah’ın izni ile birşey olmaz