OgretmenimKukla Oğlum 14 aylık. Arabayı asla sevmiyor, bindiğimiz an ağlıyor, durmuyor, inmek istiyor. Arabayla bir yere gitmek bizim için resmen işkence. Yok mu buna bir çözümü olan? Ya da bebeği böyleyken sonra geçti diyebilecek bir anne ? 🙄
ecem26 OgretmenimKukla bizimki de oyle kisa mesafe neyse ama yol uzadikca koltugunda durmak istemiyor.ben hep yanina oturuyorum onu oyalayacak seyler aliyorum yanima.oyunca atistirmalikla falan zaman kazaniyorum
Deletedmom335 OgretmenimKukla canım zamanla geçiyor benim midik erkek te öyleydi şimdi binmek için deli oluuor koltuğundan başka yere de oturmaz kimseyi de oturtmaz ama kızım başladı şimdi sevmiyor 3,5 aylık ağlıyor sürekli buda geçici bir durum kusacak çok sevecek biraz sabır
OgretmenimKukla ecem26 Bir çanta oyalamalık şeyler dolduruyorum. Hiç görmediği bir nesne olması lazım. Bildiği oyuncakları, nesneleri de istemiyor 🤦♀️ Kitap karıştırmayı sever az biraz bakıyor sonra başlıyor ağlamaya . Alışır mı diye diye bekliyorum. Illaki arabayla bir yere gidiliyor çok sıkıntı oluyor gerçekten 🙄
ecem26 OgretmenimKukla ne şaklabanlıklar yapiyorum yol uzunsa kendimizi meme de buluyoruz bir o sakinlestiriyor
Irem_16 İnsanlardan sürekli ‘Aaa arabayı sevmeyen bebek mi olur?’ Diyor. Ama oluyor işte 🙈 çeken bilir vallahi gittiğime gideceğime pişman oluyorum asla oturmak istemiyor heryere saldırıyor babasının kucağına gitmek istiyor falan çok zorlayıcı oluyor gerçekten 😩
ecem26 Irem_16 benim ki ve arkadaslarimin cocuklari oyle bir yere gitmek eziyet.hele bi arkadasim mahalleden bile cikamiyor
OgretmenimKukla Irem_16 Aynen ya 🙄 Herkes şaşırıyor. Normalde çoğu bebek arabayı sevip, arabada uyuyor. 4 aya kadar bizimki de seviyordu. Gaz sancıları için birebirdi. Şimdi imkanı yok. Arabalı bir yere gidecek olsak kara kara düşünüyorum ne yapacağımı 🤔🙄🤭
OgretmenimKukla ecem26 Emziriyordum oyle susuyordu. Şimdi onu yapamıyorum. Sonrasında çıkartıyor hepsini 😞 Araba mı tutuyor acaba dedim ama emince oluyor o durum.
OgretmenimKukla Deletedmom335 Ayy aradığım yorum 😋 Inşallah zamanla bizimki de sever. 😊 O zamana kadar olabildiğince az araba kullanalım bari napalım 🤷♀️