Burcu_Yzc Merhaba anneler 3 ay 11 günlük bebeğim 2 gün önce cok agladı ondan sonra sesi kısıldı halen kısık sanki üşütmüşte kısılmış gibi ne yapacağımı bilemedim herkes geçer cok agladı gı için diyor sizde de oldu mu hiç ne yapmalıyım 🙄☹️☹️