Merhaba, bebeğim 6 aylık oldu, 5 buçuk aylıktan itibaren ek gıda tadımına başladık. Hiç mama almadı hep anne sütü aldı, boyu kilosu gelişimi de iyi, şimdi ek gıdaya geçişte çevremden baskı görüyorum marketlerde satılan yok devam sütü yok organik meyve karışımı vesaire onlardan al mutlaka diyen oluyor, ben hepsini evde yapmak istiyorum sonuçta kutuya giren her besin katkı maddeli oluyor kolaya kaçıcam derken neden bebeğime içinde ne olduğunu bilmediğim bir şey vereyim ki? Organik yazanları bile okudum içinde bir sürü koruyucu kimyasal var Anne sütünden direk ev yapımı gıdaya geçen var mı ?