Kızlar nabersiniz bugün mecbur kuaföre gittim artık vee saclarimi kestirdim saçlarım çok gür perişan ediyordu aramakasta attırdım inanirmisiniz çok rahatladım. Ve kaş bıyık aldırdım oh be dedim dünya varmış az keyfim yerine geldi bana bayağı gider bunlar kuş gibi hafif hissediyorum kendimi 🙈👍 şuan oğlum da misler gibi uyudu şükür sizler nasilsiniz ?