Selaamm anneler🌼🙄benim kızım 27günlük 16günlükkeb gaz sancılarımız basladı aksam 7de baslıyor 12ye kadar devam ediyor😏Doktorum 16günlükken biogayı verdi bi fayda göremedik çay tursu soğan kahve çikolata yeme dedi yemedim 5-6gün cok dengeli beslendim ama cocugum gene agladı gene agladı 😞bugun bi baska doktora gittim bebeğime baktı cok güzel kilo almıs ve bana diyet önermedi bebeğimin kakasına baktı cok güzel dedi herseyi ye dedi kolik sancılarıda 2 3aya kadar sürer dedi sen sakin kal strese girme dedi bende öyle yapıcam artık relactaz verdi onuda kullanıcam biogayla birlikte.