happy_sem saçı gürleştiriyor mu cidden bebeklerin saçını kazıtmak, çevremde herkes kazıt diyor bilemedim?
Umutegem happy_sem cnm ben doktora sordum onu anne babanin saclRi gürse coxugunkide ole olur degilse hic bosa cocugun guzel fotolarinda kel cikmasin guzel ani kalsin dedi 😀😀😀
Mom064 happy_sem hayır ya o genetik bence benim abimin kızlarının üçününde saxı kazındı üçününkide ince ve seyrek
Kusannesi happy_sem asla kıymicam kazıtmicam tamamen yalan o saç yapısı ile ilgili genetik. Kız kardeşimin defalarca kazıdı annem saçları hala incecik
iki_prens_annesi_ happy_sem hayir biz makineye vurduk ustrayla kesmedik ama gur degil ayni hatta ilk doğduğunda sirma gibiydi saclari dokuluyo diye kestik dikdik oldular
89Kbr saç cinsi de genetiktir.. saç kazıtmayla genetikle oynanmayacağına göre boşver kazıtma. bende hep bunu söyleyip kazıtma işlemini resdediyorummm… Saç teli kadar uzun ömrü olsun 🙏
Gamzestetkk happy_sem ben karantina süreci zaten evden çıkmıyoruz diye oğlum 18 aylıkken kazıttım şimdi 3 ay geçti ve saçları daha kalın çıktı dolayısıyla gürleşti . Yeni dogum yaptım şimdi kızım 1 aylık oldu belki onunda saçını kazırım kıyabilirsem tabii 😀
Prens0205 happy_sem dayım 2 kızının saçını da kazıttı biri gür biri değil bu saç yapısıyla alakalı benimde kazıtmışlar benimde gür değil hatta yok gibi o kadar ince telli saçım yani boşuna kazıtmayın
mervecrbg happy_sem banada herkes söyledi ama yapmadım asla da kazıtmıcaz bebek saçlarıyla büyüsün istiyoruz😊
Papatyasevdalisi happy_sem 7 gunlukken kesmek agirliginca durumuna gore gumusten yada altindan sadaka vermek sunnettir nen ilk kizimda yaptim ikinci 52 gunluk oldu hala yapmadim cunku virusten dolayi kimseye kestirtmedim elletmedim ailemden bsska