Merhaba. Benim bebeğimin cildi nerdeyse dökülüyordu. Kat kat olmuştu artık derisi. Doktorumuz şampuan değişikliği yapmamı önerdi. İçinde paraben bulundurmayan tek şampuanın doktor center olduğunu söyledi. Hatta losyon u da var. İkisni alırsan çözülür problemin diye düşünüyorum. Biraz pahalı ama en azından cildi düzenlene kadar kullanmanı öneririm. Hiç birsey miniklerimizden değerli değil sonuçta