SeverusSnape Ozlmclskn yenidoğan bezini almıştım ama memnun kalmamıştım. Sonra farklı bi versiyonu çıktı, şimdide külot bezi çıkmış. Külot bezi kullanıp memnun kalan varsa ben de bilgilenmek isterim açıkçası, bekliyim şuracıkta :)
Birannebirfurki Ozlmclskn onu değilde uygun fiyatlı arıyosan ben bebe land kullanıyorum şokun bezini çok memnunum
Ozlmclskn tde_kbr bende ıslak mendilini kullanıyorum çokta memnunum bezinide deneme amaclı aldım ama kullanmadan bir sormak istedim
SeverusSnape Ozlmclskn evet losyonluydu ve pişik olmuştu, birazda naylonumsu bir bezdi. Prima pure serisine geçmiştik😊
Kutibal Ben uzun süredir aloe veralı olanını kullanıyorum çok.memnunum hiç pişik ve sızdırma sorunu yaşamadık bana göre tam bir fiyat performans ürünü tavsiye ederim