Beste_mila Arkadaşlar sezeryan doğum yaptım ve yaz günü olduğu için korse takamadım göbeğim kaldı böyle göbeği kalıpta sonradan gitti mi
Kumsalsymn34 Hayir tabikide kaliyo ama sana tavsiyem yogurt.pulbiber.limon.sodahepsini karistir emin ol gidiyo Beste_mila
Aralik2019 Beste_mila 40 im cikana kadar annem bezi sıkıca sardi..sarmak istemyrdm ama iyiki sarmis..8 ay oldu sezeryan yapali ne gobegm var ne kilom..gorenler iyi kilo verdn diyor..hamile kaldgm kilonun bile altina dustjm.
sukranaslier Beste_mila zamanla hepsi gidiypr vucut kendini 9 ayda toparlıyor nasıl 9 ay vucut kendini doğuma hazırlıyorsa 9 ayda vucut toplanıyor biraz az ye hemen farkedilir korse çok zor oluyor
Beste_mila Kumsalsymn34 gerçekten mi ya valla ben çok sorun ediyorum gitmesini istiyorum bebek için onları karıştırıp içtiğimde gaz yapar mı peki?
Naz0106 Kumsalsymn34 Emzirirken yapılıyor mu Ben dün eşime yaptım ama pul biber değil nane ile yaptım