Merhaba anneler 3.5 aylık oğlum var ama doğduğundan beri bişey olcak korkusu yedi bitirdi beni arada bakarken ağlıyorum çok duygusallaştım eşim yardım almamı söyledi hatta şakayla karışık böyle olan varmı bide 7 sene sonra oldu hamile olduğumu öğrendiğimde bile inanamamıştım hamileliğim boyunca bir sorun çıkar diye korktum hep yani kaybetmekte çok korkuyorum