SertapHilal Doğum yapalı 27 gün oldu dikişlerim düştü, ağda yaptırsam bi sorun olur mu? Sizler ne zaman yaptırdınız
Canada10 SertapHilal dikişlerin düşmüşse bir sorun olmaz bende doğumdan sonra 33.gün gitmiştim ağdaya. Kendim baktım yoktu ama gidince kadınada dedim dikişlerim düşmüş bir sorun olur mu diye baktı kaynamış birşey olmaz yaparız demişti beş sıkıntı yaşamadım