MervosP şükür rabbime,, en fazla iki hafta daha yorulursunuz eğer normal doğuma elverişli ise vücudunuz hiç sezeryanı düşünmeyin. Keşke ben de 8-10 saatlik sancı çekseydim de sezeryan olmasaydım ama nasip böyleymiş. Bak 10 gün geçti hala toparlanabilmiş değilim. Hayırlısı olsun canım Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin. Bu günler güzel günler sonrası uykusuz geceler 😁 tadını keyfini çıkarın 😊🙋🏻♀️