filizeynep bebeğim iki günüdr yok denecek kadar az emiyor hep mız mız mama aldım onuda içmedi bu durum geçici mi oluyor ne kadar sürüyor memeyi bırakabilir mi acaba birde zorla mı beslemek gerekiyo