Kızımın vajina yapışıklığı vardı küçükken çocuk cerrahisi açmıştı . Sonra ara ara elinle aç orayı dedi, ama kızım büyüdükçe oraya el sürdürmedi bile açamadım çok zorladım , şimdi uyurken kontrol ettim yine yapışıklık var 15 aylık kızım. Başına gelen varmı tekrarlayan böyle sürekli tekrarlarmı . Bu zamanda çok acele olur mu doktora götürmesem nolur hiç bi fikrim yok, idrar yolu enfeksiyonu yapıyor böyle durumda ama , kendimde elimle açmayı denesem olmaz baya yapışmış allahııım neden tekrarlarsın yaa 😔😔😔