Aaysegulll Mongol yada moğol lekesi deniliyo merak etmeyin geçici bişey benim kiziminda kuyruk sokumunda var 6 aylık olduk yavaş yavaş açılmaya başladı herhangi bi sıkıntı oluşturmaz dedi doktor bi nevi halk arasında bilinen gül gibi düşünün
Leyla1161 Bizde 29günlüğüz benim bebeğimin de poposun da ve bacağında var 2doktora gösterdik ikisi de doğum lekesi dedi sen de korkma o yüzden canım