Merhaba anneler. Bebeğim 6 ay 25 günlük. Kış için alışveriş yapacağım
Uyuduğu zaman asla üstünde örtü kalmaz. Küçücük beşiği dört döner 🙈 şu an geceleri birşey ötmüyorum evim sicak ama kışın ne yapmalıyım diye düşünüyorum. Uyku tulumu bu durumda mantıklı olur mu? Çok soğuk bir evim yok. Gece 24-25 derece olur oda. Tog değeri varmış galiba, nasıl olmalı? Fikir verirseniz sevinirim.