nicu Daha bir aylıkken fark ettik bıngıldak kapanmak üzereydi beş doktor gezdik. Ayrıca 2 prof bir tane de alanında uzman beyin cerrahı hepsinin fikri kesmemiz yönündeydi. Gerçi bizde trigonesefali olduğu için kestirdi doktorlar kullanırsak daha hızlı kapanıp şekil bozukluğu fazlasıyla olacaktı kafatasında o yüzden kullanamadık yani 🥺 zaten virüs yüzünden çocuklar kışı yazı evde geçirdi güneş yüzü dahi görmediler