Psikologanne95 Kızım sürekli elini emmek istiyor normal mi? Salyasıda akıyor diş çıkarmaya mı işaret bu
Burcem Psikologanne95 normal hem elini keşfediyor hem de dişi kaşınıyordur biz 3 aylığız 2 aydan beri eli ağzında hunharca sokmaya çalışır hatta sonra da midesini bulandırıyor. bazı bebekler de diş yeri kaşınırmış hemen çıkarmazlar ama öyle salya akıtır bol bol
AybarsMomy Psikologanne95 oğlum 2 ay 6 günlük normalmiş ben 2 ay kontrolünde sordum ne güzel işte yapması gereken herşeyi yapıyor dedi doktor ☺️ elini ağzından çekme dedi gelişimi olumsuz etkiliyormuş kendilerini tanıma dönemindelermiş