Merhabalar arkadaşlar ek gıdaya geçtik 8 aylığız ister istemez dökülüp saçılıyor bebeğimin giysilerindeki lekeleri bi türlü çıkartamıyorum ya dün ebebekten baby me’nin leke çıkarıcısını aldık bugün kullandım baktım yine çıkmamış ya sinir oldum sizler ne kullanıyorsunuz tavsiye verir misiniz lütfen🙏🏼