Kizlar tam on disim yapilacakti ve o gun hamile oldugumu ogrendim doktor iptal etti ön disin zaten gec kalinmis bi disti cekim yapilmasi lazimmis ama òn dis oldugu icin kurtarmaya calisicaz demisti hamileligimden sonra 2 ay sonrasina atti ve disim curumeye devam ediyor su an 7 haftaligim 12 . Haftada dis yapiliyormu biliyormusunuz internetten herkez 16. Dan sonra yaptirmis o zma kadar iyice beter olur disim hem agriyor hem curuyor eger yapilmaz sa sonrasinda 3 milyar verip oraya koprulu dis yaptirmam gerekiyor on dis oldugu icin arka dis olsa hic onemsemicem kaldim boylecene ne yapacam bilmiyorum