Kızlar bebeğim 3 gündür ishal resmen kaka değil su sadece rengi var sadece günde bir kere yaptı ama. 5 gün sonra tam 4 ayık olacak inşallah . salyası cok akıyor biberonu ısırıyor sanırım damakları kasınıyor sizce nu ishal dişten midir normal mıdır ? Böyle olan varmı?? Cok korkuyorum