Arkadaşlar merhaba , bebeğim 52 günlük. Gun içinde çok sık emiyor 2 saati bulmuyor 1bucuk saat diyebilirim gündüz uykusu da fazla olmadıgi icin çok sık emmek istiyor, bu yüzden de akşam üstü sütüm yoğun gelmiyor damla şeklinde geliyor yok denecek kadar az. Günde bir kere mama vermek zorunda kalıyorum emmeyi bırakmasından korkuyorum. Sütümün yettiğini nasıl anlarım😒 bebeğin doymasinin kiloyla alakası varmidir 5bucuk kilo suan da