ToprakMomy Anneler selam.Sürekli mastit olduğum için antibiyotik verdi doktorum.5-6 gündür kullanıyorum.Sütüm cok azaldı.Acaba ilaçtan mı kaynaklı?Sütüm kesilir mi?Oğlum daha 47 günlük.😞