Beliz 3 yaş sendromuna girmişti gerçi hala çıkamadık ama bunun üzerine beta mikrobuda kaptı.Yüksek ateş,boğaz ağrısı,halsizlik vs.gibi belirtileri olunca coronadan şüphelendik ve test verdik.Çok şükür test negatif ama bu belirtilerin sebebi beta mikrobuymuş.Bugün kulak ağırısıda başladı uyuyamıyor.Gece,gündüz uyanık zar zor dalarsa şükrediyoruz,yemek yemiyor boğazı acıdığı için zar zor bir şeyler yediriyoruz ama ağlıyor,ateşi çok yükselmesede arada yükseliyor,halsiz sadece yatıyor.Hiçbir şeye yetişemediğim için kayınvalideme geldik birkaç gündür kayınvalidemde kalıyoruz çocukları ablalarına yaklaştırmamaya çalışıyorum onlarada bulaşmasın diye.Çok moralim bozuk,çok yorgunum her şeyden önce çok üzgünüm.😞İnşallah atlatacağız bu dönemide.🙏🏻❤