Minnokkunannesi Aşı sonrası 3 gün banyo yaptırılmaz diyor. Hemşire hanım bir şey demedi.. Bilen var mı? 1. Ay aşısı olduk
Sevgilimmm Minnokkunannesi genelde söylerler aslinda. 6 aydır asi yaptırdık her gittiğimizde 2-3 gün banyo yaptırmayın dediler.
senceumrumdam1 Minnokkunannesi sadece verem aşısında 3 gün Duş aldırılmaz diğerlerinde aldırabilir ben aldırdım.
sinemin Minnokkunannesi ben yaptırıyorum 🤔 hemşirem birşey olmaz şu dönemde zaten gider gitmez yaptırın dedi
Aycayldrm Minnokkunannesi verem asisina gelmeden ebe diyor ki dus aldirip getirin cunku asifan snra 2 gn banyo yapilmaz diyorlar ama sadece verem asisinda
Laloba Minnokkunannesi ben aşıya gitmeden önce yıkıyorum 3 gün yıkamıyorum sadece ilk 2 ay söyledi bize hemşire 3 gün yıkamayın diye artık 1 gün diyor
AybarsMomy Minnokkunannesi 1. Ay aşısında 1 gün yaptırma dedi 2.ay aşısında 3 gün yaptırma dedi doktor.
Balkzm_0604 Minnokkunannesi canım tüm aşılarda 3 gün yapılmaz her iğne vurulmada ebe uyardı beni Her ihtimale karşı yıkama 3 gün ne olacak bundan sonraki aşılarda iğne vurulmada 1 gün önce yıkarsın 3 gün yıkamazsan sorun olmaz Hamilelikte ben aşı vurundupum zaman bile 3 gün yapma dedi ebeler
Pelin55 Minnokkunannesi her asi icin gecerli degil ama anneniz dogruyu söylemiş bazi asilarda banyo yapolmaz 3 gun