Egemoms Çok şükür korona olmadım ama herkes olacak geçirecek diyolar 1 ay 11 günlük bebeğim var korona geçirenler bebeğiniz sizinle miydi ben baskasına veremem iyileşme zamanında güvenemiyorum kimseye bu zamanda
Egemoms Sum87 bebeğşne kendisi mi baktı canım ben olmadım çok şükür çevremde de olan yok binlerce şükürler olsun ama düşününce herkes olacakta diyolar bebeğim var bırakamam ben iyileşene kadar bakabiliyomu olan diye sorayım dedim bilgis olan vardır belki