kuzusu1 Sezaryen olalı 5 ay oldu. Ağır kaldırınca, ayakta durunca belim çok ağrıyor spinalden dolayı. 5.5 kilo kızımı bile zor taşıyorum. Ne zaman geçer bu? İyice sinirlerim bozulmaya başladı.
ElifAlmila55 kuzusu1 öncesinde bel ağrısı çok yaşardım ama sezeryandan sonra çok daha fazla ağrıyor geçicek gibi değil 4 ay oldu benimde sırtım dahi çok ağrıyo
Busrammesut kuzusu1 4 ay oldu doğum yapalı çok ayakta kaldigim zaman benimde belim ve sırtım çok agriyo ama bu geçen bi şey değilmiş etrafımda 3 4 sene önce doğum yapanlar hâlâ ağrısı oluyo diyolar