Merhaba arkadaşlar bugun çok aşırı ağrım oldu sezeryan oldum 1 ay önce ancak elime gelen ve ağrılı bir şişlik var dikiş başında 😟😟😟doktor scar olduğunu antibiyotik ile geçmezse tekrardan açılacağını söyledi başına gelen varmı antibiyotik iyi gelir mi açılması çok ağrılı mi ,😟😟😟