Hafsamm Böbreklerinden dolayı vs çok duydum. Ama mamayıda suyla yapıyoruz. Anlam veremiyorum. 3 aylık olacak bebeğim mama+meme olarak gidiyoruz. Su veriyorum açıkcası. Su verenler ne kadar veriyosunz?
Deletedmom348 Hafsamm 3 aylıkken belirli aralıklarla 30 ml i geçmesin verdiğiniz su demişti doktorum. 6 aya yakınız 60 ml e çıkarttı
Biranne00 Hafsamm bizde mama meme şeklinde gidiyoruz ama sütüm kesilmek üzere çok çok az günde bir defa süt sağıp veriyorum. Doktorum günlük 30×3 cc şeklinde verebilirsin havalar çok sıcak dedi ben zaten veriyordum 😂
Dilanacr Su verilmemesinin sebebi bebeği doyurdugu için yani su içtiğinde doyduğunda seni gereğinden daha az emdiği için gelişimini etkiliyormuş doktorum söyledi ama mama kullananları bilmiyorum canım
Mom107 Hafsamm su vermeyin demelerinin sebebi zararından değilde bebeklerin mide leri çok küçük olduğu için süt yerine su ile dolmasın diye deniyor ama mama veriliyorsa su bu sıcaklarda dr larda bir çay kaşığı verin diyorlar
Miram2020 Ben veriyorum bebeğim bir buçuk aylık çok sıcak çünkü kimseyi dinlemiyorum doğruyu söylemek gerekirse 🙏