Merve789 aynı mamanın gündüz olanı kullanmıştım ballı irmikliydi sanırım benim kızım gece olanı sevmedi çünkü ama bı reaksiyon da göstermedi severek yiyordu gündüz olanını öğlen yarım çay bardagindan az yoğurt ta vermeye başlamıştım normalde 6.ayini doldurması gerekiyor ama ben erken basladim çok şükür bı sıkıntı olmadi