Ebru-07 benim doktorum hematen krem ya da bepanthen merhem sür bol bol duş aldır dedi. Ben de her gün ılık su ile duş aldırdım.suyu çok sıcak yapmadim. Ve üstünü serin tuttum. Tek kat zibinla duruyordu ev sıcaktı zaten. Böylece geçti isilik. Bir de duş aldirirken şampuan vs kullanmadım hic. 3 günde bir kullandım.