Merhaba arkadaşlar 2 aylık kuzuma şuruba başladığımdan beri çok uyuyor acaba dozu mu fazla veriyorum doktor yarım ölçek günde üç kere yazmış yarım ölçek bi tatlı kaşığı yapıyor önceki damlaları hep az azdı yarım çay kaşığı kadar anlamadım bu sersemlik nerden?