Kızım 5 aylık oldu 4. Aydan beridir çok düzensiz. Önceden hergün yapardı şimdi 5-6 gün geçiyor yağ sürüp kulak çöpüyle uyarıyorum zeytinyağı veriyorum ama yok fitil verdim de öyle yaptı ama onu da vermek iatemiyorum. Gazını çıkarıyor keyfi falan da yerinde ama kakaya gelince yapmıyor. Evde kayısı kurusu var onu yapıp da ben içsem sütümden etki eder mi? Bide nasıl yapmalıyım tatlı mı olsa yoksa şekwrsiz mi bilen birileri lütfen yardım?