[silindi]
Merhaba bugün doktora gittik 27 günde 500 gr almış dedi emmemesine rağmen sslında korkulacak birşey yok dedi bende dedim sms daha az süt geliyor artık yani eskisi gibi değil aslında 3 hafta falan daha dayanabilirsin de dedi hadi neyse sen çok takılıyorsun diye gümde bir defa mama ver dedi baya muayene etti birşey bulamadı emmemesine dair bebekler yapar böyle arada dedi 🤦♀️