Kızlar 5 buçuk aylık bebeğim kanlı kaka yapması sonuçu kaka testi yapıldı ve amip pozitif göründü antibiyotik kullandık fakat 1 ay sonra tekrar ishal ve kanlı yaşayan başına gelen varmı önerebilceğiniz bişey varmıı. Dizanteri olarakta adlandırıyolar sonuçları kötü bi illet çok korkuyorum yardımcı olabilirmisiniz.😞😞